Update!

2010-01-09  00:36:35  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Kom hem till bro för bara några minuter sen, skönt att vara hemma! Sitter i sängen just nu och ska precis sätta på ett avsnitt av Gossip girl :) Älsklingen ska åka till jobbet om ca en timme så jag blir själv här inatt, ska se på en film då tror jag. Äta lite chips och så :) Mys!

Köpte med oss Mc Donalds påvägen hem ;) Vi var så hungriga!

Innan älsklingen kom och hämtade mig så var jag på värdshuset en stund med familjen. Satt och pratade och hade det trevligt. Jag pratade med ägaren och vi bestämde att jag ska test-jobba där nästa fredag. Från kl 6 på kvällen till stängning (alltså ca kl 1). Ska bli jättekul! :)

Nu ska jag se på GG. Hörs imorgon ♥


Lärde oss lite nya vikningar i skolan idag :)

Mysigt café inne i stan som jag och min faster fikade på idag.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0