Update!

2010-07-08  20:32:08  Allmänt  Kommentarer (2)
Halloj!

Jag har inte så mycket att skriva. Så istället får ni se hur min dag har varit, i bilder ;)


Lillasyster fyller 10 år idag! :) Så vi har firat henne med lite tårta och sånt.

Tårtan gjorde hon själv ;)

Gott!

Efter "kalaset" åkte jag hem till mamma, och där blev det kinamat till middag, MUMS!

Sen åkte jag och syster in till Farsta centrum och jag fick äntligen köpa denna! Vet att Nattit har en likadan men jag tyckte verkligen att den var så himla fin! :) Jättenöjd!

:)

Ikväll ska jag och syster umgås :) Vi kanske ska ta moppen till badet, men får se hur det blir med det. Imorgon ska jag kanske träffa en kompis, men det får vi också se om det blir av, hehe.

Vi hörs! ♥

Kommentarer
Skrivet av: gabbi

åh gott med jordgubbstårta :)

DATUM: 2010-07-09 KLOCKSLAG: 18:00:45
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Skrivet av: tycjan<3

Hej,Allt väl? :)

DATUM: 2010-07-10 KLOCKSLAG: 21:58:59
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0