Fredag

2010-06-18  15:06:33  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Ska snart börja fixa mig lite, ska hem till mamma en stund. Är ju hundvakt så jag är ganska låst :( Kan inte vara borta så länge. Skulle egentligen vilja hitta på något kul ikväll, men det går ju inte nu..

Ringde ett samtal idag och det slutade med en bokad tid till en arbetsintervju på måndag! Scaaary. Min första arbetsintervju, fan va nervöst det kommer bli! Det är iallafall på Flottsbro värdshus :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! ♥


Jag för ett par veckor sen :)

Kommentarer
Skrivet av: emelie hjalmarsson

sv: okej ;)

DATUM: 2010-06-18 KLOCKSLAG: 20:43:50
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0