Hemma hos pojkvännen

2010-06-21  00:31:54  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Är jättetrött så jag ska passa på att gå och lägga mig nu faktiskt. Ska upp halv 9 imorgon och göra iordning mig inför min första intervju. Hoppas verkligen att det går bra. Är jättenervös!

Är hemma hos Jonas.. Men kan inte påstå att det är så kul. För han sover... :( Men men. Förstår honom. Han har ju faktiskt jobbat.

Nä nu ska jag sova. Hörs imorgon! ♥

Btw, hittade lite fler bilder från studenten. Bilder som min pappa tog :) Här får ni se några:

Efter utspringet. Jag med mina plakat!

Mottagningen hemma :)

Presentbord ;)

Presentöppning

Limousinen som vi åkte runt i både morgon och kväll!

Studenten, det var en underbar dag som jag aldrig kommer glömma ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0