Onsdag

2010-06-09  13:46:13  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuuu!

Är skiiiiiitglad idag! Inte så konstigt, ni ska få höra! Jag och Nina gick in på skopunkten i Länna, jag skulle kolla på ett par skitsnygga skor som kostade 400kr. När vi kom in så blev vi shockade av att det knappt fanns några skor kvar, dom skulle flytta. Vi gick runt och kollade ändå, men jag hittade inte skorna som jag ville ha. Jag gick till kassan och visade en bild på skorna (hade en bild på min telefon) och frågade om dom hade såna nånstans. Tjejen i kassan säger: JAG har såna, 39:or, men jag vill inte ha dom. Så du kan ta dom. Jag blev överlycklig! Jag testade dom och jag köpte dom direkt!! Köpte också converse till syster och mamma, allting tillsammans blev 198:-. Helt sjukt! Bara för att dom skulle flytta affären så kostade alla skor 99:-! HEELT SJUUUUKT!

Bilder på mina älskade nya skor kommer upp senare. Nu ska jag fixa mig lite. Jag och syster ska till sjöängen ;) Sen ska jag kanske träffa älsklingen, hoppas det iallafall!

Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0