Update

2010-06-07  20:38:51  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan!

Idag var jag i Farsta centrum med syster. Handlade halstabletter och brustabletter. Kunde självklart inte gå runt i Farsta centrum med tre olika presentkort UTAN att köpa något för dom. Så detta fick jag med mig hem idag;


En jättefin fotlänk från Ur&Penn

Armband från Ur&Penn

Ett till armband, från Ur&Penn

Almanacka från Åhléns

En hängmatta från Djurmagasinet, till råttorna ;)

Nu ska jag och syster se på tv en stund till. Sen ska vi ut på en promenad :) Sen blir det filmmys! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Cajsa

Hejsan gosis! :) Gör något som jag hade tänkt att göra när mitt sommarlov satte igång, vilket är att säga hej till alla som jag premuinerar på. Har dock inte hunnit men nu är jag igång! :) Ska bli skönt att komma igång med all bloggläsning igen. :) Sommaren är ett bra tillfälle att komma igång med allt på igen. :)

Händer för dig i sommar då? Vad kommer jag att få läsa om i bloggen under sommaren? :)

xx Cajsa

DATUM: 2010-06-07 KLOCKSLAG: 20:41:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Skrivet av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)

DATUM: 2010-06-08 KLOCKSLAG: 14:39:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0