Hemma!

2010-03-18  22:50:26  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuuu!

Äntligen hemma säger jag bara. Har haft så jäkla tråkigt i restaurangen idag. Vi hade ca 30 gäster, vi var 6 servitriser/servitörer. Jag och en till servitris fick inte en enda gäst att ta hand om. Det räckte inte till oss, haha. Fan va synd. För vi fick göra skitjobb istället. Stå i disken ganska mycket, duka upp inför morgondagen osv. Sånt tycker jag är tråkigt. Jag vill ju träffa gäster!!!!

MEN, imorgon får jag gott om dom. Min lärare sa att jag får de första som kommer in ;) Hihi.

Jag är faktiskt jäkligt hungrig så jag ska laga mat nu! Sen ska jag läsa lite bloggar, kolla runt lite, ta det lugnt. Ska försöka sova så fort jag är klar med allt. Ska upp kl 6 imorgon.

Skriver så fort jag är hemma från skolan imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0