Hemma!

2010-03-11  21:54:44  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Nu är jag tillbaka i Bro hemma hos Jonas. Har ju varit hemma hos pappa i två dagar. Men imorgon åker jag härifrån igen, ska sova över hos mamma hela helgen. Lika bra det, jag och Jonas behöver lite tid ifrån varandra. Plus att jag får umgås med familjen, saknar verkligen det.

Idag har jag varit i restaurangen. Serverade en massa mat och vin ;) Alltid lika trevligt! Det gick iallafall prima. Imorgon får vi ingen sovmorgon alls, så vi börjar kl 8. Måste alltså gå upp halv 6, usch!

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt lite på internet. Sen kanske jag ska ta något att äta. SEN är det dags att sova! Hörs imorgon


Här är min drink som jag gjorde i tisdags på barteknik-lektionen. Den heter San francisco och den är helt okej faktiskt.

I botten ligger det en saft/smaksättare/färgsättare som heter grenadin. Dock är drinken inte färdig när den ser ut sådär, man måste blanda den lite. Hade annars varit häftigt med annan färg i botten, men nej. Inte i denhär drinken ;)

När den ser ut såhär är den redo att serveras! ;)


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0