Jag lever!

2010-03-03  22:34:33  Allmänt  Kommentarer (0)

Helluuuuuu!

Kom hem från kryssningen runt 8. Så fort jag kom hem så åt jag middag, sen dess har jag bara suttit i sängen och kollat på How I met your mother, kollat runt på internet och sånt.

Åter till kryssningen. Vi hade jättekul! Så fort vi kom ombord på båten så slängde vi in våra väskor i hytten, sen gick vi raka vägen till taxfreen ;) Köpte lite gott till kvällen, lite dricka och sånt. Sen gick vi upp till hytten igen och förade lite. Sen gjorde vi iordning oss! Resten av kvällen/natten höll vi till på dansgolvet och i hytten med en massa sköna människor. Somnade väl runt 8 imorse ;)

Jag har tyvärr inte orkat tömma kameran på bilder än. Men jag lovar, dom kommer upp här imorgon. Iallafall några utav dom. Resten åker väl in på Facebook ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt, se på Himym och äta lite chips. Hörs kanske senare ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0