Lyckad födelsedag! :)

2010-03-24  21:20:35  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Även om jag inte har gjort något speciellt idag så har det ändå varit en bra födelsedag. Har ätit gott, tagit det lugnt, sett Avatar med Jonas (som faktiskt var skitbra!), fått ett par paket osv ;)

Av mamma och hennes sambo fick jag pengar. Av mormor fick jag också pengar ;)

Av Jonas fick jag en LaptopCooler, skitbra, eftersom att jag sitter med laptopen i knät hela dagarna. Den blir skitvarm och sen börjar jag svettas ;) Men nu är det problemet löst. LaptopCoolern håller datan lagom varm och batteriet ska hålla längre då.

Av Jonas mamma fick jag en parfym. Kommer nog bli min nya favorit, den luktar jättegott! Det är Christina Aguileras parfym.

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt lite på internet. Hörs sen :)


Superbra för laptopen!

Luktar hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0