Måndag

2010-03-08  18:35:15  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Oj, här har man inte uppdaterat nånting sen i lördags. Dålig stil av mig. Men det ska bli ändring på det! Lovar.

I lördags efter melodifestivalen så gick familjen till värdsan, sen gick jag på efterfest men hade inte så kul där så jag gick hem till mamma och sov. Igår var jag bara hemma hos Jonas, tog det lugnt och så. Skönt med en hemmakväll. Idag har jag och Jonas haft en "serie-dag" här hemma. Vi har bara legat i sängen och kollat på Legend of the seeker. Mysigt.

Imorgon är det första skoldagen på 5 veckor, kommer kännas sjukt konstigt. Har ju haft praktik i 4 veckor och sedan lov i 1 vecka. Men nu, åter till skolan. Yaaaay, eller inte... Hm.

Bilder från helgen kommer upp så fort jag hittar sladden. Blir galen asså, hittar ingenting i dethär rummet längre. Dags att städa kanske?! Snart så, hihi.

Nu ska jag se på True blood. Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0