Rädda barnen

2010-03-15  16:40:19  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

Blev det en promenad tror ni? Självklart inte. Jonas ville ta bilen, så vi åkte till willys istället. Det ligger längre bort än centrum, hellre bil dit än att gå faktiskt. Men iallafall.. När vi väl skulle panta så skulle jag plocka ut kvittot. Men vad händer tror ni? Jo men självklart trycker jag på fel knapp. Tryckte på den knappen där man donerar pengar till Rädda barnen. Jonas blev skitsur (eftersom att det var dom pengarna vi skulle handla för), men jag stod och skrattade bara.

Nu däremot, sitter jag i sängen och är lite sur, på Jonas. Han pratar knappt med mig, han är helt enkelt SKITSUR för att jag tryckte på fel knapp. Så nu är jag sur på honom för att han är sur på mig.. hmm. Men vadå, misstag händer? Rädda barnen fick sig iallafall lite extra slantar ;)

Här får ni se lite bilder;

Jag i solglasögonen som jag fick av bästa Natalie :)

Suris

Jag

Och detta kvitto fick jag ut när jag pantade ;)

Nu ska jag se på True blood. Har ni inte sett den serien så KOLLA PÅ DEN!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0