Update

2010-03-09  21:54:21  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Idag har jag haft en bra dag. Efter skolan åkte jag hem till min pappa och umgicks med min styvmamma och mina styvsyskon. Det var mysigt. Har tagit en massa kort med systemkameran idag också ;) (Se bilder nedan!)

Imorgon börjar jag kl 8 igen, jobbigt. Har först religion och sen ska jag fråga om jag kan hoppa in i en kurs bara de sista månaderna.. När jag har slutat ska jag och Natalie hem till mig. Hon ska sova här imorgon, yaaaay!

Måste försöka sova om en stund om jag ska orka upp kl 6 imorgon bitti. Uppdaterar från skolan imorgon. Godnatt!


Här får ni se lite bilder!

Bak på studentmössan ;)

Fiiiiin!

Älsklingen Mio

Mitt i en tugga ;)

Min sötnos, Pysen

Mio

;)

Älskling!

Leker med systemkameran ;)

Kommentarer
Skrivet av: nicole boll

haha vad mio ser gammal ut på första bilden :D fin du va i mössan ;) snart är det dags! då jävlar! :D <3 puss syster

DATUM: 2010-03-09 KLOCKSLAG: 22:10:42

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0