Update

2010-03-17  20:20:18  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Kom hem till Jonas för inte så länge sen. Efter skolan åkte jag hem till mamma och umgicks lite med henne och syster. Alltid lika trevligt ;) Jag och syster tog en massa kort (som ni tyvärr inte får se idag!) och hade så kul att tårarna rann. Älskar min syster! :) Vi har alltid så kul ihop.

Jag tror att jag har hittat min blivande studentklänning!!!!! Den är såååå fin. Tänker dock inte visa upp den ifall att det inte blir av att jag köper den eller nåt, visar den dagen då jag tar studenten! ;)

Nu ska jag läsa bloggar och ta det lugnt. Imorgon har jag sovmorgon så jag behöver inte gå och lägga mig sååå tidigt idag, yaaay. Haha. Hörs kanske senare

Kommentarer
Skrivet av: Cajsa

förlåt för sent svar. har inte riktigt haft tid och ork med bloggen denna vecka...



allt bra med dig annars då?

DATUM: 2010-03-17 KLOCKSLAG: 21:13:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0