...

2010-05-06  17:07:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

Det blev ingen restaurang för mig idag. Ligger istället hemma och är jättesnuvig och hostar :( Jobbigt som fan är det.

MEN. Pappa ringde nyss och frågade vad jag ville ha från cloetta-fabriken! Yaaaaay! Han är där på besök med en massa pensionärer, hehe. (Han kör turistbuss ibland). Han kommer dock inte hem förrän om ca 2-3 timmar. Vill ju ha choklaaaaad!

Min gamla barndomskompis Linn, som också bor här ute i Vidja ibland ska komma hit lite senare, då ska vi förhoppningsvis ta en promenad och snacka lite skit! ;)

Men tills dess ska jag slänga mig på soffan och kolla på tv! Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0