Snart tar jag studenten!

2010-05-17  18:20:39  Allmänt  Kommentarer (1)
Det är 16 dagar kvar till studenten, helt sjukt. Och det är bara 6 skoldagar kvar, sen är vi "lediga" ända fram till studentdagen. Pratade med en lärare idag och han sa att man inte behöver komma till skolan mellan den 25 maj och 2 juni då betygen redan är satta då. HUUUUUR skönt som helst. Bara att tagga till inför studenten då! ;)

Har en hel del som jag måste köpa innan dess. Men det fixar jag så fort studiebidraget kommer ;)

En rolig grej som händer på morgonen är att vi är några tjejer från klassen som ska ha champagnefrukost tillsammans och sedan åka hummerlimo till skolan. Hur najs är inte det? :)



Bilder lånade av l-event.

Hur ballt som helst tycker jag :) Nåja, måste plugga lite nu. Har lite arbeten som måste in denhär veckan. Hörs senare ♥

Kommentarer
Skrivet av: josefine

höhö jossan fixar, jossan fixar ;)

DATUM: 2010-05-17 KLOCKSLAG: 18:46:04
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0