Söndag

2010-05-09  16:09:58  Allmänt  Kommentarer (2)
Tråkig söndaaaag!

Sitter vid matbordet med pappas laptop, har jättetråkigt :( Försöker hitta lite tips på internet, vet inte vad vi ska bjuda på för mat på min studentmottagning. Några tips kanske?

Det börjar bli dags att planera sånt nu faktiskt. Inte långt kvar! ♥

Haha, fy fan va söt min styv lillasyster är asså.
Såhär löd konversationen mellan henne och hennes mamma nyss:

Cissi: - Är det ingen som vill gå ut med mig?
Hennes mamma: - Nej, vi orkar inte nu. Spela playstation 2 då?
Cissi: - Men det är bättre att strunta i allt teknologi och gå ut och få frisk luft.
Sen började hon gråta. Haha. Sötnos då.

Kommentarer
Skrivet av: hanna

haha vad läskigt! men du är möjligtvis inte 90:a också? ;) för det är jag :D haha jag är också ivrig inför studenten, och nu börjar man känna ångest och hur mycket man kommer sakna alla :(

DATUM: 2010-05-09 KLOCKSLAG: 18:07:02
URL: http://littlehannie.blogg.se/
Skrivet av: erika

sv: okej härligt:) jo den har varit toppen:)

DATUM: 2010-05-09 KLOCKSLAG: 18:55:48
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0