Studenten närmar sig...

2010-05-24  12:38:11  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!
Idag är det varmt och skönt ute, och här sitter jag och bloggar ;) Men ska snart ut i solen och läsa en tidning! Lite senare kommer min syster hit tillsammans med min mamma och hennes sambo. Vi ska prata om min studentmottagning och planera allt i detaljer.
Tidigare idag var jag och pappa på Willys och handlade lite mat. Tills jag fick syn på studentgrejer. Vi passade på att handla med oss lite hem ;)
Lite grejer inför studentmottagningen
Pappa köpte ett kort till mig och jag "råkade" se det ;)
Lite ballonger
Pappa tyckte att jag skulle ha denhär på min plats på mottagningen ;)
Nä nu ska jag gå och sätta mig på altanen. Skriver senare ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0