Update

2010-05-10  23:30:38  Veckans..Vill ha!  Kommentarer (2)
Tjena!

Jag och Nina (min styvmamma) har suttit och kollat på tv större delen av kvällen och vi har fått flera skratt attacker, helt sjukt va ont i magen man kan få. Och tårarna bara sprutade. Farligt ibland ;)

Kom och tänka på en sak nyligen. Jag har inte haft "Veckans.. vill ha" på väldigt väldigt länge. Så här kommer den;







DinSko 299:-

Skopunkten 299:-

Skopunkten 299:-



Dessa tre par skor vill jag ha! Iallafall någon utav dom. Funderar på om jag ska köpa någon utav dessa till studenten. Vilket par tycker ni? :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Erika

sv: de lät as mys de där:) ha de så bra !:)

DATUM: 2010-05-11 KLOCKSLAG: 07:55:51
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/
Skrivet av: josefine

klackskor till studenten så de sistaaaaaa :D

DATUM: 2010-05-11 KLOCKSLAG: 19:44:11
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0