11-11-10

2010-11-11  19:47:54  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan!

Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar men har inte suttit vid en dator på jättelänge. Är bara inne via min iPhone nuförtiden och det funkar inte att blogga ifrån den, sjukt jobbigt. Förstår inte vad som är fel.

Men men. Är hemma hos Jojje just nu. Han är och handlar lite mat och jag har precis sökt lite jobb. Hoppas att det är någon som nappar ;)

Den senaste veckan har jag inte gjort så mycket. I lördags vad jag på personalkryssning. Det var jättekul fram till kl 3. Sen spårade det ut totalt. Polisförhör och väntan på vakter. Suck. Den 23e november ska jag på polisförhör i Sollentuna för det som hände på båten. Det handlade om slagsmål och försök till våldtäkt, hemskt.

Igår var jag och Natalie på värdshuset. Det var roligt ;) Inte meningen att vi skulle vara där så länge men så blev det. Roligt var det iallafall.

Nä nu ska jag söka lite mer jobb, sen blir det middag och lite vin! ;) ♥


Jag idag

Kommentarer
Skrivet av: nattis

Jennat, jag ska visa dig hur du bloggar från din iphone! ;)

DATUM: 2010-11-12 KLOCKSLAG: 00:28:41
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0