Bloggpaus

2010-10-26  09:33:13  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Kände att jag behövde en liten bloggpaus så nu har jag inte skrivit nåt på två veckor. Men nu känner jag att det är dags att börja igen.

Igår var jag och Natalie i Farsta centrum. Och detta köpte jag: En halsduk, en klänning, tre par trosor, strumpbyxor, en ring, en väska, en ny dagbok.. Jag tror det var allt. Är sjukt nöjd men har ändå lite ångest. Åkte egentligen dit för att kolla bara, och efter att jag hade köpt klänningen så trodde jag att jag var klar. Men icke..


Jätttesöt!

Idag ska jag kanske hem till mamma och umgås lite, får se. Annars är jag bara hemma. Pappa och Nina är i Turkiet just nu så jag passar huset och hunden :)

Veckans planer är:
Måndag (igår): Var med Natalie
Tisdag (idag): Kanske åka till mamma, annars bara vara hemma och ta det lugnt
Onsdag: Kanske träffa Jennöööö :)
Torsdag: Inga planer än
Fredag: Magic bar med Natalie
Lördag: Fest med/hos Jojje
Söndag: Möta syster på centralen, hon kommer hem från Holland

Nu ska jag lägga mig under täcket och värma mig lite. Hörs senare! Då kommer det upp lite bilder ♥


Kommentarer
Skrivet av: nattis

yeeeeees freeeedaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!

DATUM: 2010-10-26 KLOCKSLAG: 18:47:57
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0