Måndag

2010-09-13  21:13:10  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Allt bra? Själv mår jag lite sådär. Lite jobbigt med pojkvännen just nu, bråk och så. Men jag hoppas verkligen att det löser sig, för jag vill inte vara utan honom :(

Men men, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, älskling!

Vi firade honom med att äta på en thai restaurang idag, det var gott. Sen köpte vi lite chips o dricka, åkte hem till honom och kollade på film och tog det lugnt. Tyvärr förstörde jag allt genom att öppna min käft :( Det var dumt. Men men, hoppas att han hade trevligt innan det iallafall! För det hade jag.

Såhär såg jag ut idag:

Hade på mig ett jättesött linne med volanger :) Dock lite kort, men men.


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen gå ut till mitt hus och se på tv. Hörs imorgon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0