Onsdag

2010-09-01  19:37:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Uppdaterade aldrig igår bara för att jag åkte hem till min babe och sov där. Sitter aldrig vid datorn när jag är med honom, inte så socialt direkt (A)

Vi tog iallafall en promenad runt Djurgården, jättehärligt var det, och jag tog jättemycket kort. Lägger upp dom så fort jag får tid till att överföra dom! Sen åkte vi som sagt hem till honom och sov.

Idag var det min första arbetsdag, det gick bra. Jobbar ju egentligen som servitris för detdär bemanningsföretaget men dom ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba på kontoret idag och imorgon. Och det säger man ju inte nej till heller. Det var iallafall jättelätt och tiden gick ganska fort. Imorgon jobbar jag alltså mellan 8-17 igen.

Är jättetrött så jag ska faktiskt gå ut till mitt hus nu och se på tv tills jag somnar. Skriver imorgon! :) Godnatt


Jag på kräftskivan förra helgen ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0