Söndag

2010-09-12  15:55:55  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Igår firande vi Tobias, hans mamma och hans styvpappa. Det var trevligt :) Tobbe fick en tröja och solglasögon av mig. Hoppas att han blev nöjd. Imorgon (när han fyller år) så har jag en liten överraskning till honom och jag hoppas att det blir bra :)

Jag leker med min iPhone heeeela tiden, fixar appar osv. Letar efter nya saker hela tiden, hehe. Snart är den väl full ;)

Sitter och kollar på "Alla vi barn i Bullerbyn" och satt nyss och skrattade så tårarna rann nästan. Lasse, en utav barnen, jag har aldrig tänkt på hans roliga och sköna skratt förr. Lyssna på dethär:


Hahaha.

Snart lägger jag upp lite bilder från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0