Tankar

2010-09-26  22:01:08  Allmänt  Kommentarer (0)
Har ett ord för hur denhär helgen har varit, i helhet. Och det ordet är: SÄMST.

Men vill tacka min älskade mamma som ställt upp för mig och stöttat mig i helgen. Har mått så otroligt dåligt. Dels för att det är bråk mellan mig och pojkvännen just nu. Och dels för att min syster (som skulle kommit hem från Holland idag) inte kom hem idag. Det sårade mig rejält!

Helt sjukt att man kan gå runt med en FET klump i magen och vara skakis en hel jävla dag. Pojkvännen har inte hört av sig alls idag, och det är otroligt jobbigt. Jag har sagt att jag ska hålla mig på avstånd och det är vad jag har gjort idag. Men jobbigt är det. Jag hoppas verkligen att han hör av sig snart och kommer med något positivt.. Det skulle jag behöva nu. Vill inte ha mer drama. Orkar inte det.

Ikväll är jag bara hemma, ensam. Sitter framför tvn nu och sneglar på Scrubs samtidigt som jag dricker lite cola, äter chips och läser en tidning.



Vi hörs imorgon. Ha en bra kväll  

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0