Torsdag

2010-09-23  12:42:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Fan va dålig jag är på att uppdatera nu för tiden ;) Men men, bloggtorka kan väl alla ha ibland.

Den senaste veckan har jag inte gjort så mycket. I fredags jobbade jag och Natalie på samma ställe, det var roligt men samtidigt ganska stressigt. I lördags var jag på bio med min älskling, vi såg "I rymden finns inga känslor". Och jag säger bara: Har ni inte sett den så SE DEN. Den var verkligen jättebra och rolig! :)

I veckan har jag bara varit hemma. Förutom igår, då jobbade jag på kontoret mellan 08.00 till 17.30. I helgen har jag inte så mycket till planer direkt. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, på lördag kommer mig babe hit och håller mig sällskap. Ska ordna en liten myskväll här då :) Och med tanke på att jag ska vara hundvakt hela helgen så kan jag inte göra så mycket, men men.

Idag är jag ledig, skönt. Men har ändå rätt så mycket att göra här hemma idag, håller på tvätta för fullt (inne på tredje tvätten nu, men också den sista!), ska städa mitt rum (det kommer ta tid!) och sen ska jag nog ta en långpromenad med hunden :)

Jäklar vilken inlägg det blev nu ;) I nästa inlägg får jag ha mer bilder och mindre text ;) Kanske lägger upp en "Veckans...vill ha!", det var länge sen.


Drack varm choklad med grädde imorse, mums!

Hörs snart!  

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0