Tv-mys

2010-09-24  19:47:16  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Ikväll är jag ensam hemma, tråkigt men samtidigt rätt skönt. Okej, där ljög jag. Det är uuubertråkigt! Vill inte vara ensam, är så jäääävla uttråkad. Är sååå sällskapssjuk! Tur att min syster är inne på msn och håller mig lite sällskap iallafall. Hon kommer äntligen hem från Holland, hon kommer på söndag. Ska möta henne på Centralen. Längtar så sjukt mycket! Vi har så jäkla mycket att prata om :)

Om tio minuter sitter jag bänkad framför tvn. Först Idol och sedan kollar jag nog på filmen som börjar efter det. Se upp för dårarna. Och med tanke på att jag inte har handlat chips tills ikväll så får det bli popcorn istället. Det blir nog prima.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0