Update

2010-09-08  18:47:56  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Sitter och lyssnar på musik och försöker sjunga lite, även om jag är så jäkla förkyld.. Pappa gick precis hem till min faster, jag stannar dock hemma för att jag mår som jag mår. Jag ska äta nudelsoppa och bara ta det lugnt.

Vet ni vad jag gjorde idag?... Jag beställde hem en iPhone 3GS!!! Äntligen :) Får hem den antingen på fredag eller på måndag, (HOPPAS PÅ FREDAAAAG!). Har också mailat angående en annons på blocket.se om ett skal som jag vill ha. Ett jättefint Ed Hardy skal. Hoppas att det finns kvar!

Nu ska jag börja med soppan. Hörs sen


Snart blir den äntligen min!

Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Jag är inte säker, men har du skrivit fel (hoppas måndag) ska de inte stå fredag? ;)

DATUM: 2010-09-08 KLOCKSLAG: 19:01:36
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0