Långfredag!

2011-04-22  15:54:37  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Igår hade vi det jättemysigt. Först grillade vi hemma hos mamma, jättegott var det. Sen hämtade Freddie upp mig och vi åkte hem till mig i Vidja. Vi tog en promenad till badet med hunden. Vi satte oss på berget och snackade i typ en och en halv timme. Mys! Och självklart hade jag på mig min älskade onepiece, hehe ;)

Just nu är jag hemma hos mamma. Har precis kommit in och satt mig framför datan. Somnade i solen, blev liiite röd i ansiktet, men men. Om en stund ska jag åka hem till pappa, ska fortsätta sola lite och sen äta middag. Får se om Freddie kommer över en stund också. Isåfall ska vi väl ta det lugnt och se film! Och äta en massa godis såklart! ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

oj oj oj här gåre hett till ;) ha inte för mkt sex bara ;) hahahahha love u tjejen

DATUM: 2011-04-22 KLOCKSLAG: 16:48:53
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0