Måndag

2011-04-11  23:18:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte hem till exet på dan och hämtade mina saker som jag glömt kvar där. Efter det träffade jag en bekant som bor inärheten, pratade bara lite och sen åkte jag hem till mamma. Jag och mamma gick till värdshuset för att kolla på Bajen matchen men självklart visade dom inte den så vi gick hem istället. Kollade på matchen och tog en cider :)

Nu ligger mami och sover sött medans jag sitter i sängen och kollar runt lite på internet. Är rätt trött så jag ska väl sova snart jag med.

Imorgon ska jag ta ut Loka på en promenad. Senare på kvällen ska jag kanske träffa en annan bekant, hehe :) Ska bli kul!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0