Torsdag

2011-04-21  13:09:42  Allmänt  Kommentarer (1)

Hejsan!

Vill börja med att skriva Grattis på 20års-dagen till mina älskade vänner Emelie och Chaki!! Hoppas att ni får en bra dag och se till att fira den rejält! Nästa helg är den stora festen och det ser jag fram emot. Kommer bli grymt kul! :)

Igår kom Freddie och hämtade upp mig i Farsta strand. Vi åkte hem till mig i Vidja. Tog en långpromenad med hunden, vi gick till badet. Jättemysigt var det. Sen åt vi middag med pappa och sen kollade vi på film hela kvällen. Slutade med att vi somnade vid 12 ungefär, sen kl 2 av någon anledning så vaknade vi :S Men lyckades somna om igen. Skönt!

Idag har jag varit ute på promenad med Loka. Nu är jag hemma hos mamma. Ikväll ska vi grilla här och ha en påskmiddag :) Mys!

Hörs kanske senare, annars imorgon. Puss


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

så lite så:)

DATUM: 2011-04-21 KLOCKSLAG: 13:24:24
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0