Update

2011-04-19  23:41:44  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuuu!

Ikväll har jag varit ute i Västerhaninge. Dels för att ha fotograferat lite och sen träffade jag en vän. Freddie heter han, jättetrevligt var det! :) Vi tog en timmes promenad och pratade om allt!

Sitter ute i mitt iskalla hus just nu. Värmer upp det så jag kan somna sen. Ska läsa lite bloggar och kolla runt lite och sen ska jag nog somna till tvn.

Imorgon ska jag först ut med Loka och sen ska jag träffa bästa Linnea. Jättelänge sen jag träffade henne. Ska bli så himla kul o höra allt som hänt på senaste tiden ;) Kommer bli mycket skvaller!

Hörs imorgon. Godnatt ♥


Linnea och jag förra sommaren ;)

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

du vart en av mina uppmärkelser i min blogg så du måste in och kolla ;)

DATUM: 2011-04-21 KLOCKSLAG: 09:19:20
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0