Update

2011-04-26  21:59:13  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Det blev lite misslyckad i söndags när vi skulle grilla. (INGA BILDER med andra ord!!) Det började med att nästan alla bangade ur. Tillslut blev det bara jag, Bea, Wille och tre killar till. Vi satt vid vattnet, drack lite, pratade, eldade och hade det trevligt. Sen drog vi alla hem. Jag sov hos Bea och dagen efter hade hon tvättstuga så jag hjälpte henne lite. Sen låg vi bara i soffan och lyssnade på musik och degade.

Idag har jag varit ute med LOka och efter det så mötte jag upp bästa Natalie i Farsta centrum. Vi gick runt ända fram till halv 9 då min buss gick hem. Missade ju den innan, haha. Klantigt. Men men, nu är jag hemma iallafall. Ska söka lite jobb nu faktiskt!

Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0