Åka bort i 4 månader?? :)

2011-08-29  12:49:20  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu! Har nyss lunchat med älskling och hans pappa :) Indisk mat blev det, väldigt gott! Nu ska jag äntligen tala om vad det är jag och älskling kanske ska göra i 4 månader ;) Vi båda har nämnligen blivit kallade till intervju så nu kan jag berätta. Inte helt säkert än men en intervju är en bra början. Vi har nämnligen sökt säsongsarbete uppe i Sälen :) Får vi jobben så är vi borta i ca 4 månader och jobbar :) Kuuul! Han som liftvärd och jag som servitris. Hoppas att vi båda kommer in! Han ska på intervju den 5e september och jag den 11e september. Intervjuerna hålls nämnligen i Örebro så vi åker dit över dagen bara. Hoppas det går bra!!!! :) Kl 16 idag ska vi in till stan, han ska övningsköra och jag följer hellre med honom än sitter i hans rum och glor på film. Men nu blir det ett par avsnitt av How I met your mother! :) 

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0