Fredag

2011-08-05  12:53:51  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Fredag idag, wohooo! Ikväll kommer min älskling hit. Vi ska ha en myskväll! Längtar. Ska göra mig riktigt fin faktiskt :) Sen när han kommer så ska vi äta middag, dricka vin och bara umgås! :)

Har fixat lite med tvätt och sånt inför söndag. Åker nämnligen till Väddö med Natalie och ska stanna där i ca 5-6 dagar, ska jobba på militärbasen igen :) Håller på tvätta en mörk tvätt nu och om en timme så ska jag slänga in i ljus tvätt! Hittade ingen passande resväska så fick ta en lite mindre :( Hoppas att allt får plats. Ska ju sova hos älsklingen från och med imorgon. Åker direkt från honom på söndag sen.

Nu medan jag väntar på tvätten så ska jag se ett avsnitt av Glee :) Uppdaterar senare


Sist vi var på Väddö

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0