¤ 4 dagar kvar ¤

2011-12-06  11:04:18  Allmänt  Kommentarer (0)
Om 4 dagar åker jag till Sälen. Om 3 dagar åker jag hem till Simon med all min packning. Tidigt på morgonen dagen efter så åker vi. Jag har en hel del att göra på dessa 3 dagar som jag har kvar här hemma.. Den största väskan är färdigpackad, bara 1 eller 2 till som ska packas då. Det är alla ömtåliga saker som dator och kameror också. Även kläder som jag använt den senaste tiden. Ska tvätta en massa idag och sen packa det ikväll. Och imorgon ska jag tvätta ännu mer. Måste även leta igenom hela mitt rum efter min digitalkamera laddare. Blir fan ledsen om jag inte hittar den :( Måste ju ha med mig den! Kan ju inte gå omkring med min feta systemkamera hela tiden.. Och om 2 dagar så måste jag checka av att jag har ALLT nerpackat! Mycket att tänka på när man ska vara borta i 4 och en halv månad! Men gud va jag längtar och fan va kul det ska bli! :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0