Tidig födelsedagspresent! :)

2011-12-06  11:08:25  Allmänt  Kommentarer (2)
Jag kommer vara borta under både jul och min födelsedag. Och eftersom att pappa redan har fixat en julklapp till mig så beställde vi hem min födelsedagspresent igår. Och FAN va glad jag är! :) Fick den som jag har tjatat om! Minns ni ringen från urochpenn som jag skrev om för ett tag sen? :) DEN beställde vi hem igår! Yaaaay! :)
925-silver och den är sååååå fin! Den kommer till mig inom 1-3 arbetsdagar! Så jag hinner iallafall få den innan jag åker till Sälen :D Tack pappa! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

vad får du i julklapp av pappa då? :)kram

DATUM: 2011-12-06 KLOCKSLAG: 11:37:25
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med foton av DIGITAL kamera.

Du måste lägga upp bild på ringen som du tagot själv! Vill see :D

DATUM: 2011-12-07 KLOCKSLAG: 21:51:30
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0