Fredag

2011-01-28  10:42:19  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu!

Gårdagen var supermysig. Umgicks med mamma och Tommi hela kvällen. Först spelade jag Crash bandicot, sen kollade jag och mamma på film. När Tommi kom hem från jobbet så åt vi Kina mat och sen spelade vi Wii hela kvällen. Runt halv 2 bestämde vi oss för att stänga av det för dagen och gå och lägga oss ;)

Idag vaknade jag tidigt, konstigt nog. Vaknade redan runt halv 8. Har inte kunnat somna om så jag har bara kollat på tv och läst lite bloggar.

Har inga planer idag än så länge. Förutom att åka till Vidja lite senare. Så vi får väl se vad jag hittar på. Blir förhoppningsvis lite Wii innan mamma åker till jobbet ;) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0