Godnatt!

2011-01-06  23:53:13  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Det blev ingen utgång ikväll. Dels för att jag hostar rätt mycket och för att jag var hängig. Och efter maten så blev vi jättetrötta, älsklingen somnade tillochmed i soffan sittandes. Och han har inte ens vaknat efter det. DÅ måste han vara utslagen.

Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon. Ska hem till pappa och ta ut hunden på en promenad, senare ska jag hem till mamma och umgås!

Nä nu ska jag väcka min babe och se till att han förflyttar sig till sängen. Sitter han länge till i soffan och sover så får han väl nackspärr, stackarn. Godnatt ♥


Dagens middag. Mums!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0