Måndag

2011-01-24  13:45:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Och fy va dålig jag är på att uppdatera min blogg. Usch!

Har inte skrivit sen i torsdags... Hm. I fredags provjobbade jag på en restaurang, gick jättebra tycker jag. Dock var det många sökande och några stycken som provjobbade så vi får väl se om dom hör av sig.

Efter jobbet åkte jag hem till min mamma, vi gick till värdsan och drack några cider och sen gick vi hem och spelade lite musik. Jättetrevligt!

På lördagen var jag hundvakt och senare på kvällen kom min babe :) Vi hann dock inte göra så mycket med tanke på hur mycket klockan var. Vi låg i sängen och kollade på Batman och sen kollade vi på Yrrol. Men vi blev så himla trötta så vi stängde av den och somnade på en gång.

Igår var jag och Jojje hos Zorros (Jojjes hund) uppfödare och hälsade på. Tanken var att vi skulle dit och säga hej, fika lite och sen gå hem igen men icke. Vi satt där i flera timmar och pratade om allt möjligt, jättetrevligt!

Vi fick värsta idén så vi får hoppas att vi kommer igång med det. Hemlis dock, men går allt som det ska så kan jag nog nämna det ;) Hehe.

Idag ska vi på lägenhetvisning, två stycken. Hoppas att han får någon utav dom!! Ingen stor chans direkt men det är väl bara att hålla tummarna.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film. Sen ska jag duscha och fixa mig. Och min babe är på jobbet, saknar honom redan :( PUss! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0