Måndag

2011-01-31  15:04:51  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

I fredags umgicks jag med Angela. Det var jättelänge sen sist så vi hade riktigt kul. Dock hände det lite saker som förstörde. Men då bestämde vi oss för att dricka en MASSA vin och några cider och bara skita i allt för stunden. Och det gjorde vi! Riktigt trevligt.

På lördagen åkte jag tidigt ut till Vidja för att vara hundvakt. Hela lördagen och hela söndagen satt jag i sängen och såg på tv/film och var deprimerad. Låter kul, eller hur? Nä, inte riktigt. Men men, såna dagar har väl alla ibland.

Igårkväll kom Natalie hem till mig och sov över. Vi kollade på Solsidan (BÄST!) och sen Wallander. Vi pratade om allt möjligt och hade väldigt trevligt.

Idag har jag bara varit hemma hos pappa, men nu är jag hos mamma. Söker lite jobb och kollar mailen. Ska snart diska lite och sen åka in mot stan för att fika med en vän. Länge sen!

Ja det var min helg det.. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0