Sjuk :(

2011-01-09  12:41:08  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu. I fredags var jag och älsklingen hemma hos mamma och Tommi. Vi tog några öl, i mitt fall cider, satt och pratade, åt middag, lyssnade på musik osv. Vi hade jättetrevligt! Hann inte ens visa några bilder från Paris, haha. Men det får vi göra en annan dag! Igår så mådde vi båda superdåligt, vi var alltså sjuka båda två. Hostade, hade ont i kroppen, halsen, huvudet osv. Vi låg i soffan hela dagen, sov en stund på kvällen och vaknade 20.10 och insåg att vi hade 50 minuter på oss innan våran bio skulle börja. Vi hann dit i tid och filmen var bra, vi såg Narnia! Idag mår vi också dåligt, sämre än igår nästan. Tyvärr så måste jag fixa mig och åka hem till mamma för jag har deras busskort. Men gör det senare, just nu ligger jag i soffan och hostar sönder mina lungor typ. Älsklingen också :( Usch va jobbigt dethär är! Skriver kanske sen. Puss <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0