Torsdag

2011-01-13  23:21:24  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Igår var jag med Natalie, vi tog några cider på värdsan och sen åkte vi hem till henne och sen sov jag där. Skönt att träffa henne igen, vi har varit ovänner ett bra tag och nu hoppas jag att vi löser dethär. Insåg hur mycket jag har saknat henne. 

Idag tjaffsade jag lite med pojkvännen, jättejobbigt var det, men det löste sig tillslut och nu har vi det jättemysigt. Vi lagade mat tillsammans. Kyckling, ris och currysås, mums. Sen har vi suttit i soffan och myst lite. När man bråkar så kommer man fan närmare varandra märker jag. Då inser man att man betyder mycket för varandra. En skön känsla.

Jag älskar dig, Joar ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0