Torsdag

2011-01-20  18:53:54  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Nu har det gått tre dagar sen jag skrev sist. Och just nu mår jag så himla bra. Detdär går i vågor verkar det som, haha ;)

Jojje och jag har träffats och pratat ut om allt. Vi bestämde oss för att fortsätta ses :) Som pojkvän och flickvän! Och när han sa det så kunde jag inte sluta le och dendär hemska magkänslan jag hade bara försvann på ett ögonblick. Så himla skönt! Är så jäkla glad att vi försöker :) Älskar honom!!

Idag skulle jag egentligen provjobba på en restaurang men när jag hade varit där i en halvtimme så ringde chefen och sa att hon hade blandat ihop mig med den andra tjejen som också provjobbade. Hon hette nämnligen också Jennifer och var 19 år, haha. Så jag ska tillbaka imorgon och provjobba. Får se hur det går!

Ikväll sover jag hos mamma, närmare till restaurangen. Så ikväll är det jag och mamma! Mys :)

Nu ska jag läsa bloggar och kolla runt lite på internet. Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

DATUM: 2011-01-22 KLOCKSLAG: 17:28:25
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0