Torsdag

2011-01-06  13:31:21  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Min hosta har inte blivit bättre, skitjobbigt :( Men annars mår jag prima! Har planer flera dagar framöver och det känns skitkul. Ikväll ska jag, älsklingen och hans kompis gå ut. Imorgon ska jag och älsklingen hem till mamma och umgås lite. Visa bilderna från Paris och ta några öl. På lördag ska jag och älsklingen gå på bio och på söndag ska vi bara ta det lugnt. Det är vad som är planerat hittills ;) Utgången ikväll blir nog rätt lugn. Tror att vi bara går och tar en öl nånstans och snackar lite. Men vi får väl se!

Älsklingen jobbade bara halvdag idag så han är redan hemma, han tar en powernap just nu. Är rätt trött jag med så jag funderar på om jag ska lägga mig bredvid han ett tag och vila. Skulle vara skönt.

Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0