Tankar...

2011-07-31  14:35:28  Allmänt  Kommentarer (0)

Kan börja med o säga att gårdagen blev riktigt lyckad. Pappa fyllde år och en del av släkten var här och firade. Riktigt trevligt var det och pappa blev glad för presenten! :)

Imorse kl 9 åkte min älskling hem, han skulle hem och hjälpa sin mamma med en massa grejer. Är riktigt ledsen över att jag har varit på dåligt humör medans han var här i helgen :( Har ångest. Men han förstår varför och han finns där för mig.

Har en jäkla massa grejer som jag tänker på just nu. Fåtal som vet vad det handlar om och det är lika bra tills jag mår bättre. Är riktigt känslig just nu, gråter för minsta lilla :( Inte kul. Är ensam hemma idag/ikväll så ska bara sitta och läsa, kolla på tv och bara ta tid till mig själv. Just nu behövs det.

Skriver senare


Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0