Onsdag

2011-06-22  11:42:50  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluuuu!

Idag är jag på superbra humör. Kan knappt sluta le, haha. Oavsett om jag var tvungen att städa mitt rum idag (är dock inte klar än) så känner jag mig riktigt jävla glad!!! :D

Skulle egentligen träffa Simon inne i stan idag och hitta på något men vi försöker planera något annat. Han gav förslaget att jag skulle komma hem till honom, så vi kan äta pizza, dricka lite vin  och sen att jag skulle sova över :) Lovely! Låter ju sjukt mysigt så vi får hoppas på att det blir så :)

Sover jag hos honom så åker jag direkt till Bea imorgon. För imorgon bär det av mot Runmarö med hela gänget. Ska träffa Bea tidigare så vi kan handla all dricka och mat inför midsommar :)

Åh va jag är glad alltså!!! :) Hörs sen, nu ska jag fortsätta med rummet.  Måste snart hänga upp tvätten också och slänga i nästa hög ♥ Sen ska jag packa!



Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

jaa :) <3

DATUM: 2011-06-22 KLOCKSLAG: 12:44:45
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: FREDRIKA PERSSON

söta!

DATUM: 2011-06-22 KLOCKSLAG: 12:49:58
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0