Söndag

2011-06-19  16:41:29  Allmänt  Kommentarer (1)

Hellluuuu!

Har precis städat huset tillsammans med syster. Nu är vi klara och ska snart se på en film. Efter den ska vi laga middag, får se vad det blir! :)

Imorgon har jag inga planer. På tisdag ska jag kanske hitta på en grej, får se ;) *hemlis*. Och på onsdag ska jag träffa Han! Båda åker nämnligen bort på torsdag. Jag åker till Runmarö och är borta i fyra dagar. Han åker till sitt landställe och är borta i två veckor!! :(

Nu ska syrran ha datan! Saknar han ♥


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

oj oj oj redan pussbild (A)

DATUM: 2011-06-19 KLOCKSLAG: 20:47:54
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0