Tisdag

2011-06-28  12:45:53  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Igårkväll låg vi och kollade på film så jag orkade inte blogga :P Idag har vi inte hunnit göra så mycket. Varit ute på promenad, ätit frukost, duschat och jag har packat lite. Har också satt igång en maskin med tvätt och hoppas på att det hinner torka lite innan vi åker iallafall.

Imorgon ska jag nämnligen åka med min babe till hans landställe, som ligger i Örnsköldsvik :) Åker imorgon på dagen och kommer hem på måndag igen :) Kommer med andra ord inte blogga från och med imorgon tills på måndag.. Tar med mig systemkameran så hoppas på måååånga fina bilder :)

Ha det bra!


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

så du ska inte jobba något ? :P ha det så bra iaf :)<3

DATUM: 2011-06-28 KLOCKSLAG: 14:58:54
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0