Torsdag

2011-06-23  10:00:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan! Dagen som vi alla väntat på har äntligen kommit. Är dock inte alls taggad med tanke på vädret. Usch. Spöregnar! Ska åka hemifrån Simon vid 3 och möta upp Natalie inne i stan vid 4. Då ska vi handla, både mat och dricka. Kommer få mycket att bära.. Hm. Jobbigt. Vet inte vad jag ska hitta på ända fram till 3 direkt... Men får väl sätta mig i soffan o glo på tv, sen ska jag ju duscha o fixa mig så tider lär gå fort sen. Kommer hem på lördag så jag kanske bloggar då igen :) Ha en bra midsommar! 



Kommentarer
Skrivet av: angie

Åh vad härligt det lät! =)

Själv ska jag först på 30årsfest och sen blir det nog fest hos en kompis :)

DATUM: 2011-06-23 KLOCKSLAG: 17:34:04
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0